Biztosítós ügyintézés

Az R-GLAS Autóüvegcentrum a Magyarországon működő biztosítótársaságoktól helyszíni kárfelvételi és képviseleti joggal rendelkezik.

Ezt a tevékenységet a cégvezető négyéves kárszakértői múltja és a kollégák több, mint tízéves kár- ügyintézői gyakorlata segíti.

A cég a biztosítótársaságokkal és a kárügyekben érdekelt bankokkal, lízing cégekkel napi kapcsolatot tart.

Ügyfeleink számára ez a tevékenység számos előnyt biztosít:

  • Megfelelő CASCO szerződés esetén a kárfelvétel, a gépjárműüveg cseréje, illetve az ezzel járó adminisztráció mindösszesen 3 órát vesz igénybe
  • Egyes biztosítókkal kötött speciális szerződésünk alapján önrész mentesen, illetve önrész kedvezménnyel tudjuk a javítást elvégezni
  • Gépjárműjének kárfelvételét és kavicsütés javítását, illetve üvegcseréjét egy helyen intézheti

Mi a teendő, ha kátyúba hajtunk?

A csapadékos időjárás igen jellemző hazánkra, helyenként azonban az utak minősége nem megfelelő, ezért gyakran alakulnak ki kisebb-nagyobb kátyúk az utakon. Mi a teendő pontosan, ha kátyúba szaladunk, és hogyan kezeli ezt a biztosító?

Általában három jellemző szituáció alakulhat ki, ha kátyúba hajtunk:

  • Leáll a motor, de az autó nem sérül meg
  • Deffektet kap az abroncs, szerencsésebb esetben csak az egyik sérül meg
  • Megsérül a futómű és kiesik a kerék

Fontos, ha ilyen balszerencsés helyzetbe kerülünk, keressünk szemtanúkat, készítsünk olyan fotókat, melyen egyértelművé válik, hogy kátyú okozta a kárt az autóban. A kárigényt 5 napon belül jelezni kell az adott út kezelőjének. Manapság már kátyúkárra is köthetünk CASCO-t vagy kötelező biztosítást, ebben az esetben az esetet a biztosító felé is jelezni kell. Ha csak CASCO-val rendelkezünk, akkor a kárszakértői véleményt azonnal meg kell csináltatnunk, csak azután érdemes intézkednünk.

Kössön Ön is megfelelő biztosítást autójára, és elkerülheti az esetleges problémákat! Cégünk már évek óta végezbiztosítással kapcsolatos ügyintézést, bátran forduljon munkatársainkhoz!

Share Button